اهسته بیا....
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, توسط ایمان

آهستـــه بیــــا
چیـــزی هــــم ننـــویـــس
نظــــــــــــــر هــــم نگــــذار
همــــان کــــه بخـــوانـــی بـــس استــــــــــــ
 مــــن بــــه بـــی محلــــی آدمـــها عـــادتــــــ دارم......



نظرات شما عزیزان:

ال ناز
ساعت0:50---1 آبان 1392




گاه می اندیشم ‌‌،چندان هم مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم ،همین مرا بس که کوچه ای داشته باشم و باران .......و انسان هایی در زندگی ام باشند که زلال تر از باران هستند .



هانیه
ساعت12:06---29 مهر 1392
سلام وبت خیلی خوبه مخصوصا آهنگشبه منم سر بزن خوش حال میشم
پاسخ:سلااام هانیه جووون ممنون از نظرت عزیزم .حتما


نازنین
ساعت11:51---29 مهر 1392

روزهاست كه نديدمت.
ديدي عاقبت چشم حسود كار خودراكرد؟
عاشقانه هاي مارا ديدند و تحمل نكردند...لعنت به اين عرفي كه دوستي را جرم نشان ميدهد.
نيستي ولي خاطراتت هميشه هست.كاش بودي اي تمام بهانه ي دلتنگي من


نازنین
ساعت11:50---29 مهر 1392

دلتنگی آمده است به خانه ی دلم
و من میدانم
به این سادگی ها نمی رود
پی کارش
نه با حرف...
نه با شعر...
نه با بی محلی...
دلتنگم و دیدار تو
درمان من است...
می آیی؟


نازنین
ساعت11:46---29 مهر 1392
همیشه بهم میگفت:زندگیمی...
وقتی رفت بهش گفتم:مگه من زندگیت نبودم؟
جواب داد:ادم برای رسیدن به عشقش
باید از زندگیش بگذره...!!!


نیلوفر
ساعت11:44---29 مهر 1392
امروز با تمام غمم خوشحالم ...
احساس میکنم کسی که دوستش داشتم , به کسی که دوستش داشت رسید!

پس خوشحالم مثه همیشه!!!


نیلوفر
ساعت11:40---29 مهر 1392
سلااام ایمان خوبی عشقم؟من هر روز بهت سر میزنم .تو هم بیا وبه من سر بزن میخوام تبادل لینک کنم با هات اما یه مشکل دارم .ممنون از وبلاگ قشنگت
پاسخ:سلااام نیلوفر جان چه مشکلی؟باشه حتما سر میزنم


سرباز وطن
ساعت11:35---29 مهر 1392
سلااام ایمان فناا خوبی؟وبلاگ قشنگی داری .میخوام بهت پیشنهاد کنم بیای وبه من سر بزنی .بیااااا پشیمون نمیشی
پاسخ:سلااام سرباز وطن ممنون از نظرت حتما سر میزنم


مهتاب
ساعت11:32---29 مهر 1392
شلااام دوست خوبم .وبلاگ زیبایی داری تبریک میگم .به منم سر بزن خیلی دوس دارم باهات تبادل لینک کنم موفق باش ی بای
پاسخ:سالم مهتاب جان ممنون از نظرت .تو لینک شدی


marjan
ساعت17:33---28 مهر 1392
خدایا آسمان چه مزه ایست ؟

من که تا به حال فقط زمین خورده ام !!!
پاسخ:خیلی قشنگ بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: